Λανθάνουσα γλώσσα...

«Τέτοιους πολιτικούς είχαμε δυστυχώς πολλούς στη χώρα μας, γιαυτό και φτάσαμε εδώ που φτάσαμε».

...Επωνύμου του Έλληνος, πασοκαρχηγού


31 Ιουλ 2010

Απ' έξω εμφάνιση...

Οι παλιότεροι θα θυμούνται την, χαριτωμένη μάλλον, διαφήμιση μιάς μάρκας εσωρούχων:
«Από μέσα άνεση, απ' έξω εμφάνιση».

Για εσώρουχα και με την τρέχουσα αντίληψη του "θεαθήναι", η διαφήμιση έλεγε αυτό που ήθελε να πεί, περνούσε το μήνυμά της, που λένε, με έξυπνο τρόπο.
Για ρούχο επρόκειτο και τόσο η άνεση, όσο και η εμφάνιση έχουν την σημασία τους για τον υποψήφιο αγοραστή-καταναλωτή.

Ποιά σημασία όμως μπορεί να έχει η εμφάνιση για μιά μάρκα μπίρας;;;
Καμμία απολύτως, φυσικά...
Σε ένα ποτό ενδιαφέρει καταρχή η γεύση του και η επενέργεια στον οργανισμό (π.χ. δημιουργία αισθήματος ευωχίας, ευθυμίας...), άντε και οι τυχόν θετικές ή αρνητικές επιπτώσεις που μπορεί να έχει (π.χ. αδυνάτισμα, μέθη, κίρρωση...), αλλά καθόλου μα καθόλου το σχήμα του ...μπουκαλιού του.

Κι όμως ακριβώς αυτό βρήκε να διαφημίσει μια μάρκα ελληνικής μπίρας αρχικά (του Μπουτάρη), που ξανακυκλοφορεί στην ελληνική αγορά αφού πουλήθηκε σε κάποια ξένη εταιρεία.
Μπουκάλι με νέα εμφάνιση!!!
Και γιατί άλλαξαν μπουκάλι; «Άλλαξε ο Μανωλιός, έβαλε τα ρούχα αλλοιώς»;;;;;;;;;;
Ίσως αυτοί να έχουν κάνει «έρευνα αγοράς» και να ξέρουν καλλίτερα ότι τα ...έχουμε χάσει μπιτ-κατά-ντίπ τα μυαλά μας...